Психологічна робота в школі спрямована на збереження і зміцнення здоров’я, підвищення адаптивних можливостей учнів та створення умов для повноцінного і гармонійного розвитку всіх учасників освітнього процесу.

Завданнями діяльності практичного психолога в

2023-2024 навчальному році є:

· створення сприятливого мікроклімату серед учасників освітнього процесу для успішної реалізації завдань та проектів школи;

· збереження і зміцнення психічного здоров’я, підвищення адаптивних можливостей здобувачів освіти;

· надання якісного психологічного супроводу учасникам освітнього процесу в умовах воєнного стану;

· надання своєчасної психологічної допомоги дітям, учителям, батькам;

· створення умов для повноцінного і гармонійного розвитку учнів та педагогів;

· підвищення психологічної культури всіх учасників освітнього процесу;

· запобігання будь-яких проявів дискримінації, булінгу у закладі освіти.

Шляхи реалізації:

1. Психологічна діагностика: тестування, анкетування, співбесіди.

2. Індивідуальні консультації учнів, учителів та батьків.

3. Проведення групових занять та тренінгів.

4. Створення сприятливого психологічного мікроклімату в учнівських та педагогічному та батьківському колективах.

5. Створення умов для обміну культурним досвідом учасників освітнього процесу.

Графік роботи практичного психолога в 2023-2024 навчальному році

Дні тижня Робочий час
Понеділок 09:00 15:00
Вівторок 09:00 15:00
Четвер09:0015.00

Консультації проводяться за попереднім записом:

тел. 093-498-33-99


Примірний перелік

організацій та установ, служб підтримки постраждалих осіб, до яких слід звернутися у випадку домашнього насильства

  • До територіального органу поліції або за телефоном 102.
  • До центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоці.
  • До управління сім'ї та молоді районної, міської чи обласної держадміністрацій.
  • До громадських організацій, які надають допомогу постраждалим від насильства.
  • До психолога, соціального педагога, класного керівника тощо.
  • До близької людини.
  • На телефони «Гарячих ліній».

Безкоштовні телефонні «Гарячі лінії»

Національна дитяча «гаряча лінія» Центру «Ла Страда- Україна»: 0-800-500-333 (для дзвінків з мобільного)

Дзвінки на лінію - безкоштовні як зі стаціонарних телефонів на всій території України, так і з мобільних усіх операторів. Консультують компетентні у дитячих питаннях психологи, юристи та соціальні працівники.

Національна «гаряча лінія» з протидії домашньому насильству (консультації юриста, психолога, соціального педагога):

116-123 (цілодобово та безкоштовно з мобільних телефонів),

0-800-500-225 та 116-111

Можна отримати інформацію про організації та установи, до яких слід звернутися у конкретній ситуації, про перелік документів, які необхідно підготувати для звернення, поради щодо правильного їх складання, підтримку психолога анонімно у телефонному режимі, консультації та рекомендації юристів щодо конкретної ситуації.

Омбудсмен з прав дитини в Україні Микола Миколайович Кулеба:

(044) 255-64-50

Єдиний телефонний номер системи надання безоплатної правової допомоги:

Зателефонувавши зa номером 0 800 213 103 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів), можна отримати такі послуги:

  • інформацію про гарячі телефонні лінії з питань надання соціальних послуг та захисту прав людини, та установи, які опікуються відповідними питаннями;
  • безоплатну правову допомогу дітям, які перебувають у складних життєвих обставинах;
  • правові консультації;
  • зв 'язатися з усіма центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги; отримати інформацію про їх місцезнаходження, контактні номери телефонів, інші засоби зв 'язку.

/Files/images/psiholog/Hot_line_ukr.png

/Files/images/psiholog/25151948_927840930704768_1941532474455904102_n.png/Files/images/psiholog/C__Users_Sofiko_AppData_Local_Packages_Microsoft.SkypeApp_kzf8qxf38zg5c_LocalState_85699045-2fbc-444b-bcc7-9c83dda5a4f2.jpg


Поради з самовиховання

1. Коли берешся за будь-яку справу, подумай: який результат повинен отримати.

2. Берись за справу сміливо і не відступай, поки її не виконаєш. Якщо в кінці тижня або цього дня залишаються не виконаними один чи два запланованих тобою пункти, перепиши їх у план на наступний тиждень (наступний день).

3. Візьми собі за правило обов’язково аналізувати: чому саме ти не виконав той чи інший пункт. Намагайся сам усувати причини невиконання. Спочатку це вважатиметься важким, але з часом ти зрозумієш, що головне – це правильно оцінювати свої сили і не гаяти марно часу.

4. Ніколи не практикуй перенесення виконання справи на наступний день. Приступай до виконання запланованого одразу ж без зволікань.

5. Не роби жодних попускань, навчися своїм примхам відповідати коротко, але твердо –”ні”.

6. Навчися сам собі наказувати, будь до себе непохитним,але став перед собою завдання реальні, ні в якому разі “не заривайся”, бо не спрацює внутрішній наказ ”Так треба”, “Я мушу”.

7. Спробуй проаналізувати: на що ти переважно витрачаєш свій вільний час.

8. Твій організм здатний до тривалих навантажень, але, щоб уникнути стомлення змінюй види діяльності протягом дня, та вчасно відпочивай.

9. Приймаючи на себе будь-яке завдання, навчися слухати уважно вказівки дорослих. Користуйся нотатками, щоб нічого не пропустити повз увагу і зберегти час.


Як ефективно готувати домашні завдання?

Активно працюй на уроці: уважно слухай, відповідай на запитання.

Став запитання, якщо чогось не зрозумів або з чимось не згодний.

Точно й детально записуй, що задано з кожного предмета.

Навчися користуватися словниками й довідниками. З’ясовуй значення незнайомих слів, знаходь потрібні факти й пояснення, правила, формули в довідниках.

Якщо в тебе є комп’ютер, навчися з його допомогою знаходити потрібну інформацію.

Якщо матеріал, який подавали на уроці, є для тебе складним, повтори матеріал цього ж дня, навіть якщо наступний урок буде лише через кілька днів.

Починаючи виконувати завдання, думай не тільки про те, що треба зробити (тобто про зміст завдання), а й про те, як (за допомогою яких прийомів, засобів) це можна зробити.

У разі потреби звертайся по допомогу до дорослого або до однокласників.

Продумай послідовність виконання завдань з окремих предметів і спробуй визначити, скільки часу тобі знадобиться для виконання кожного завдання.

Прибери зі столу все зайве – те, що може відвертати твою увагу. Приготуй те, що потрібно для виконання першого завдання (підручник, зошити, карти, олівці, словники, довідники тощо). Після того як підготуєшся до першого уроку, прибери все й приготуй те, що потрібно для виконання наступного.

Між уроками роби перерви.

Спочатку спробуй зрозуміти матеріал, а потім його запам’ятати.

Читаючи параграф підручника, став собі запитання: про що (або про кого) йдеться в цьому тексті тощо.

Якщо матеріал, який треба вивчити, великий за обсягом або складний, розбий його на окремі частини й опрацьовуй кожну частину окремо.

Не залишай підготовку до доповідей, творів, творчих робіт на останній день, адже це потребує багато часу.

Готуйся до них заздалегідь, упродовж кількох днів, рівномірно розподіляючи навантаження.

Готуючись до усних уроків, використовуй карти, схеми. Вони допоможуть тобі краще зрозуміти й запам’ятати матеріал.

Складай план усної відповіді.

Перевіряй себе.

Кiлькiсть переглядiв: 1348

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.