Психологічний супровід освітнього процесу здійснюється практичним психологом школи
Задачі психологічної служби в школі:
- Здійснення психологічного супроводу всіх учасників освітнього процесу;
- Забезпечення індивідуального підходу до кожного учасника освітнього процесу;
- Вивчення індивідуально-психологічних особливостей з урахуванням вікових, статевих, та національних відмінностей;
- Залучення родини до побудови освітньої траєкторії дитини;
- Підвищення психологічної культури всіх учасників освітнього процесу.
Шляхи реалізації:
1. Психологічна діагностика: тестування, анкетування, співбесіди.
2. Індивідуальні консультації учнів, учителів та батьків.
3. Проведення групових занять та тренінгів.
4. Створення сприятливого психологічного мікроклімату в учнівських та педагогічному та батьківському колективах.
5. Створення умов для обміну культурним досвідом учасників освітнього процесу.
Графік роботи практичного психолога в 2019-2020 навчальному році
Дні тижня | Робочий час | |
Понеділок | 10:00 | 13:00 |
Вівторок | 10:00 | 13:00 |
Середа | 10:00 | 13:00 |
Четвер | 10:00 | 12:00 |
П’ятниця | 10:00 | 13:00 |
Примірний перелік
організацій та установ, служб підтримки постраждалих осіб, до яких слід звернутися у випадку домашнього насильства
- До територіального органу поліції або за телефоном 102.
- До центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоці.
- До управління сім'ї та молоді районної, міської чи обласної держадміністрацій.
- До громадських організацій, які надають допомогу постраждалим від насильства.
- До психолога, соціального педагога, класного керівника тощо.
- До близької людини.
- На телефони «Гарячих ліній».
Безкоштовні телефонні «Гарячі лінії»
Національна дитяча «гаряча лінія» Центру «Ла Страда- Україна»: 0-800-500-333 (для дзвінків з мобільного)
Дзвінки на лінію - безкоштовні як зі стаціонарних телефонів на всій території України, так і з мобільних усіх операторів. Консультують компетентні у дитячих питаннях психологи, юристи та соціальні працівники.
Національна «гаряча лінія» з протидії домашньому насильству (консультації юриста, психолога, соціального педагога):
116-123 (цілодобово та безкоштовно з мобільних телефонів),
0-800-500-225 та 116-111
Можна отримати інформацію про організації та установи, до яких слід звернутися у конкретній ситуації, про перелік документів, які необхідно підготувати для звернення, поради щодо правильного їх складання, підтримку психолога анонімно у телефонному режимі, консультації та рекомендації юристів щодо конкретної ситуації.
Омбудсмен з прав дитини в Україні Микола Миколайович Кулеба:
(044) 255-64-50
Єдиний телефонний номер системи надання безоплатної правової допомоги:
Зателефонувавши зa номером 0 800 213 103 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів), можна отримати такі послуги:
- інформацію про гарячі телефонні лінії з питань надання соціальних послуг та захисту прав людини, та установи, які опікуються відповідними питаннями;
- безоплатну правову допомогу дітям, які перебувають у складних життєвих обставинах;
- правові консультації;
- зв 'язатися з усіма центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги; отримати інформацію про їх місцезнаходження, контактні номери телефонів, інші засоби зв 'язку.
Коментарi